Propietara Blogului- kati_dari

Propietara Blogului- kati_dari

luni, 19 noiembrie 2012

Avantajele Royalty-urilor :D

Heyy! Am vazut ca mai multe fete m-au intrebat ce este statutul Royalty (care il am eu) si ce avantaje are. Ei bine, aici am sa va scriu totul.
ROYALTY= membru fidel si activ al Stardoll-ului
Avantajele sunt:
-popularitatea, in primul rand. Daca esti NON-SS cam toti nu te baga in seama.
-un avantaj ar fi ca poti sa iei unele lucruri gratis din StarPlaza daca esti Royalty. De ex. eu am primit pe gratis oja de la magazinul StarPlaza, Polished.
-poti sa castigi NCG sau alte premii mai usor: nu multa lume voteaza NON-SS-uri sau SS-uri.
-in rest toate avantajele care le au SS-urile sunt accesibile si pentru Royalty-uri. :)
Daca aveti alte intrebari intrebati-ma aici, la comentarii sau pe pagina mea Stardoll, in GB-ul meu. Multumesc pentru atentie! :)
Dari a.k.a kati_dari - Stardoll | Română (on Stardoll).

Un comentariu:

  1. Royaliti au foarte multe avantaje dar unii se dau prea mari si tari pe langa cei de lv ex vro 11 de ce nu vreti sa fim toti prieteni de ce cei royal sa nu ii ajute pe cei ce lv mai mici , ca totusi o sa le trebuiasca si lor ceva in viitor...

    RăspundețiȘtergere